Victorian Lattice Square

Jag tror det är för 3 år sen jag började virka mina rutor. Dom är så fantastiskt vackra. Vill göra ett överkast till min säng, men med min hastighet lär jag få virka I kistan😵‍💫🤣 Har inte direkt prioriterat det. Annat har kommit emellan som tex en Babyfilt, garnpåse mm.

Har du kört fast så tipsar jag om en hemsida som heter Erika virkar. där hon förklarar med både bild och ord på mönstret.

Personligen så fastnade jag på en annan hemsida som heter Bautawitch. Där finns allt jag behöver och även villhöver🤣🙈

Hon har också en bra beskrivning på rutorna och hur du monterar ihop dom.

Jag har efter mycket letande funnit ett garn som passar mig och mina händer som heter Catania,beställer det på Bautawitch hemsida.

Catania är jätte bra garn i mitt tycke. Bautawitch  är otroligt snabba med leverans. Dom är nog det snabbaste jag varit med om plus att det har hittills aldrig felat med mängd eller färg.

Hoppas du finner det du önskar och lycka till med ditt virkande.

Tack för att du tittade in 💐🤗

Lämna en kommentar